ΝΑ και αν γραφτείς, ΝΑ και αν δεν γραφτείς. Έλα πλάκα κάνω.
Χάσε την ώρα σου στο στρουμφομπλόγκ ελεύθερα...



 
ΦόρουμΦόρουμ  Συχνές ΕρωτήσειςΣυχνές Ερωτήσεις  ΑναζήτησηΑναζήτηση  Κατάλογος ΜελώνΚατάλογος Μελών  Ομάδες ΜελώνΟμάδες Μελών  ΕγγραφήΕγγραφή  ΣύνδεσηΣύνδεση  
"" />" />

Μοιραστείτε
 

 MILO

Πήγαινε κάτω 
ΣυγγραφέαςΜήνυμα
Camilo13
Admin
Camilo13

Αριθμός μηνυμάτων : 3743
Join date : 06/05/2009
Ηλικία : 32

MILO Empty
19072010
ΔημοσίευσηMILO



Η Microsoft παρουσίασε τον ψηφιακό Μίλο, ένα εικονικό παιδί το οποίο αντιδρά σε ανθρώπινα συναισθήματα, κινήσεις αλλά και στον ήχο της ανθρώπινης φωνής.

Ο Μίλο σχεδιάστηκε για τη παιχνιδομηχανή Xbox 360 και ειδικότερα για τη πλατφόρμα Kinect η οποία βοηθά το χρήστη να παίζει χρησιμοποιώντας χειρονομίες και φωνητικές εντολές και όχι το κλασσικό τηλεχειριστήριο.

Όπως είπε ο βετεράνος σχεδιαστής παιχνιδιών Peter Molyneux στο παγκόσμιο συνέδριο TED (Technology, Entertainment and Design) "με τον Μίλο ήθελα να δώσω μια νέα εκδοχή στην αφήγηση”" προσθέτοντας ότι οι ταινίες και γενικά η τηλεόραση είναι σκουπίδια επειδή δεν περιλαμβάνουν τη διάδραση του ατόμου.

Έτσι, έφτιαξε τον Μίλο, ένα χαρακτήρα που μοιάζει να είναι ζωντανός, που κοιτά στα μάτια τον χρήστη και αισθάνεται πραγματικά.

Ο εικονικός Μίλο έκανε το ντεμπούτο του το 2009 στο E3 Expo στο Λος Άντζελες, όπου παρουσιάστηκε το ντέμο του παιχνιδιού.Πολλοί τότε δεν μπορούσαν να πιστέψουν στα μάτια τους.

Το Kinect controller χρησιμοποιεί πολλούς αισθητήρες, μικρόφωνα και κάμερες για να ερμηνεύσει τις προθέσεις του παίκτη που το χειρίζεται. Στην ουσία θυμίζει την ταινία Gamer όπου ένα ηλεκρονικό παιχνίδι επέτρεπε στους ανθρώπους τον έλεγχο άλλων ανθρώπων σε μαζική κλίμακα, μόνο που εδώ πρόκειται για τον έλεγχο ενος εικονικού ανθρώπου.

Όπως είπε ο Peter Molyneux "τροποποιούμε συνεχώς τη σκέψη του Μίλο, στην ουσία είναι σαν να δημιουργούμε ένα ανθρώπινο ον, ό,τι κάνουμε αλλάζει τη πορεία της ζωής του".

Ο Μίλο δημιουργήθηκε βάσει της τεχνητής νοημοσύνης, ενώ το σύστημα έχει χρησιμοποιήσει και διάφορες ψυχολογικές τεχνικές για να έχει ανθρώπινα αισθήματα.

Έτσι, ο Μίλο είναι ικανός από τις κινήσεις και τον τόνο της φωνής του χρήστη να ερμηνεύει τις προθέσεις του και να κινείται αναλόγως. Μάλιστα μετά από τρία τέταρτα παιχνιδιού ο Μίλο αναγνωρίζει τον χρήστη. Ωστόσο, η τεχνολογία που χρησιμοποιείται στον Μίλο αναπτύσσεται ακόμα και δεν είναι έτοιμος να βγει στην αγορά.
Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών http://smurfs-blog.com
Μοιραστείτε αυτή τη δημοσίευση στο: diggdeliciousredditstumbleuponslashdotyahoogooglelive

MILO :: Σχόλια

aman
Απ: MILO
Δημοσίευση Την / Το Δευ Ιουλ 19, 2010 10:32 pm από aman
αν βγει κανα τετοιο με τη τζουλια θα σπασει τα ταμεια
 

MILO

Επιστροφή στην κορυφή 

Σελίδα 1 από 1

Δικαιώματα σας στην κατηγορία αυτήΔεν μπορείτε να απαντήσετε στα Θέματα αυτής της Δ.Συζήτησης
 :: Blog-
Μετάβαση σε: